Aktuelnosti
Zara Home
Kompanija “Zara home” u svim svojim radnjama sirom sveta primenjuje mirisni marketing za osvezenje vazduha svojih maloprodajnih objekta.. U pitanju su sezonske mirisne note ,I zadovoljstvo nam je da I nasi kupci u srbiji imaju priliku da uzivaju u istim.
VISE INFORMACIJAPROSLAVA GODIŠNJICE COCA COLA-HELLENIC
Godišnjica kompanije COCA COLA –Hellenic održana je 11.3.16 u BelExpo centru.. Za tu priliku je bio osmišnjen tunel dužine 15m sa posebnim zvučnim, digitalnim i mirisnim Coca Cola efektom.. Sam tunel je bio postavljen na glavnom ulazu u BelExpo centar te su svi posetioci imali doživljaj potpuno nove dimenzije obzirom na originalne efekte koji su primenjeni
VISE INFORMACIJAPromocija novog slogan “TASTE THE FEELING”
Kompanija Coca Cola je 21.1.2016 u Madlenijanumu promovisala svoj novi globalni slogan “ Taste the feeling” , a najveća inovacija tokom promocije su bili momenti ispunjavanja glavne sale autentičnim mirisom Coca Cole ,a putem posebnih aroma mašina koje brzo i efikasno mogu da osveže i najveće prostore… Prisutni gosti su sa oduševljenjem ispratili novitet koji je prvi put
VISE INFORMACIJA