loading

Aktuelnosti

Zara Home

Kompanija “Zara home” u svim svojim radnjama sirom sveta primenjuje mirisni marketing za osvezenje vazduha svojih maloprodajnih objekta.. U pitanju su sezonske mirisne note ,I zadovoljstvo nam je da I nasi kupci u srbiji imaju priliku da uzivaju u istim.

VISE INFORMACIJA

PROSLAVA GODIŠNJICE COCA COLA-HELLENIC

Godišnjica kompanije COCA COLA –Hellenic održana je 11.3.16 u BelExpo centru.. Za tu priliku je bio osmišnjen tunel dužine 15m sa posebnim zvučnim, digitalnim i mirisnim Coca Cola efektom.. Sam tunel je bio postavljen na glavnom ulazu u BelExpo centar te su svi posetioci imali doživljaj potpuno nove dimenzije obzirom na originalne efekte koji su primenjeni

VISE INFORMACIJA

Promocija novog slogan “TASTE THE FEELING”

Kompanija Coca Cola je 21.1.2016 u Madlenijanumu promovisala svoj novi globalni slogan “ Taste the feeling” , a najveća inovacija tokom promocije su bili momenti ispunjavanja glavne sale autentičnim mirisom Coca Cole ,a putem posebnih aroma mašina koje brzo i efikasno mogu da osveže i najveće prostore… Prisutni gosti su sa oduševljenjem ispratili novitet koji je prvi put

VISE INFORMACIJA